FANDOM

185543.jpg
אלה (ארה, בננה צ'אן, מאפין עצלן, יאנה2)

אלה הופיעה לראשונה בארק תמונות מעוותות, בו הביסה את סאם בקרב קשה וצמוד במיוחד (הערת המחבר: לא ממש, היא קרעה אותו) ואם כי היה נדמה שלא נשמע ממנה שוב הפתיעה את כולנו כאשר הצטרפה אל הנאו1 מספר שבועות לאחר מכן. 

מיד עם הצטרפותה היא התיידדה עם השילוש הקדוש במשחק S4 אינטנסיבי ביותר (הערת המחבר: לא ממש, היא הייתה גרועה) וזכתה בהערכתם והערצתם של הבנים.

ידועה בתור קרצייה ישראלית עם מזג ים תיכוני שופע שרוצה ללכת לים.

בית שאן גיידן

הארק הזה בעצם הוא SIDE STORY שיצא גם בנפרד להנימה.

ארק זה מגולל למעשה את סיפורן של יאנה ואלה עוד לפני הצטרפותן אל הנאו1 ומסביר לנו על הקשר המיוחד שנרקם בין השתיים עוד מילדות.

ארק הרומן עם סאם

לאחר הצטרפותה של אלה אל הנאו1, ניתן היה להבחין בקשר הרומנטי בינה לבין סאמו. יש המכנים אותה ה"יוקו אונו" של השילוש הקדוש עד עצם היום הזה עקב מערכת היחסים בין השניים, אך אי אפשר להסתיר את התשוקה והאהבה שהייתה בינהם (הערת המחבר: NO).

ארק סים דייט ברבאק

בארק זה אנחנו נתקלים לראשונה בכוח השכנוע והכריזמטיות העצומה שיש לאלה (הערת המחבר: לא ממש כוח שכנוע, יותר חפירה עד שבא לך לירות בעצמך) כאשר שכנעה את יאנה ואת בן לשחק איתה בסים דייט וכולם נהנו מאוד. כמובן שהיא הפגינה כישורי משחק מרשימים ביותר ואת שליטתה ברומנים הדו מימדיים (הערת המחבר: זיינת).

ארק דילי AKA ארק הילו ביסט

בעוד שהדמות הנשית הראשית בארק זה היא בכלל יאנה, זהו ארק חשוב ביותר להתפתחות הדמות של אלה, מאחר שהאירועים כאן והעוצמה המרתיעה שיאנה הציגה החדירה באלה מוטיבציה חדשה להתאמן ורצון להיות חזקה יותר והדמות הנשית הראשית.

ארק המאהב החדש של יאנה

ארק נוסף בו הדמות הראשית היא למעשה יאנה, אך גם כאן ניתן לראות את התחרותיות המשתוללת אצל אלה והדחף הפתאומי שלה לג'ינג'י-קון על מנת לא להישאר מאוחר. מידע נוסף אינו זמין מאחר וארק זה עוד לא נגמר (הערת המחבר: וחבל שכך).

מראה ואישיות

נמוכה וקפצנית.

יש עוד מה להוסיף?

יכולות

חפירה נו ג'וטסו

NO SKYPE FOR YOU KONOYARO

ציור מעליב

קשרים

גארו- גארו (גל פרטוק) היה המעריץ הראשון של אלה עד שהתייאש ועבר לוויזי. כיום אין לו ממש מערכת יחסים איתה מאחר וכולם מתעלמים ממנו.

בן סואן- בן סואן (כהן6) האח הגדול שמעולם לא היה לה חוץ מהשניים שכבר יש לה. קשר קרוב ועמוק קיים בין השניים עליו איש מחברי הקבוצה לעולם לא יידע.

צ'ופר- (טוני) מטריד סדרתי עם אובססיה לבייגלה שטוחים.

אלי- (הבוס) אין לי מה לפרט עליו.

יאנה- SISTAH FROM ANOTHA MOTHA

שניהן פאנגירלס לא מאולפות עם תחומי עניין משותפים..

צחי- אלה היא בין האנשים היחידים בקבוצה אותם צחי מכבד ומעריך, ולכן קשר זה נדיר ביותר.

נדב- ילד הכאפות של אלה, נערת הליווי שלה בכנס סוכות.

דוד- האח הגדול אפילו יותר מהאח הגדול שמעולם לא היה לה חוץ מהשניים שכבר יש לה. גם פה קיים קשר עמוק וסודי ביותר.

דניס- זה אמנם לא ידוע אבל השניים חברים טובים ואלה מאוהבת בדניס ב1 באפריל.

אולגה- לא ברור אם קיים קשר מעבר לחרגולים או לא.

סאם- מעריץ והאקס הנצחי השני של אלה. השניים עברו פרידה קשה אחריה הם לא מדברים על הקשר הרומנטי יותר.

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית